בשאילתא זו יכול המייצג לצפות בכל לקוחותיו המיוצגים אשר להם ליקויים באחד ממערכי המס (מס הכנסה, מעמ, ניכויים). באמצעות סימון הליקוי ולחיצה על מקש "אנטר" מתקבל פירוט הליקוי.
"טיפ חשוב" מומלץ לבדוק באמצעות שאילתא זו לפחות אחת ליום כדי לטפל בצורה המהירה ביותר בלקוחות בעלי ליקויים (מהותיים או טכניים) לפני שיתקשרו הם לעדכן.
באמצעות שאילתא זו ניתן לצפות בלקוחות בעלי ליקויים קיימים במערך מע"מ (כלל המיוצגים או מיוצג בודד). ברירת המחדל תהיה בלחיצה על "אנטר" ללא מילוי מספר ת.ז. תתן את רשימת כל המיוצגים בעלי הליקויים. לתשומת לבכם, יתרה של עד 10 ש"ח אינה מחייבת טיפול.
"טיפ חשוב" מומלץ לבדוק באמצעות שאילתא זו לפחות אחת לשבוע כדי לטפל בצורה המהירה ביותר בלקוחות בעלי ליקויים (מהותיים או טכניים) לפני שיתקשרו הם לעדכן ובכדי למנוע הגדלת קנסות ריביות והצמדות.